English

استاندار مازندران:

بهره گیری از امکانات مدرن و تجهیزات دانش بنیان در مدیریت جاده ای و بحران ها ضروری است

استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانی پلیس با اشاره به این که بهره مندی از امکانات پیشرفته و تجهیزات دانش بنیان در مدیریت جاده ها و بحران ها امروز یک ضرورت است؛ تأکید کرد: مدت حضور مردم در پیک ترافیک باید کاهش پیدا کند.

بهره گیری از امکانات مدرن و تجهیزات دانش بنیان در مدیریت جاده ای و بحران ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس با همکاری دستگاه های خدمات رسان با عنوان اینکه امنیت مقوله بسیار مهم و ارزشمندی است که از پایگاه خانواده آغاز می شود و تا حوزه اجتماع تسری می یابد، اظهار داشت: نیروهای زحمت کش فراجا در تأمین امنیت در حوزه های مختلف در طول سال در حال تلاش هستند به خصوص در طول سه ماه گذشته که جریانات معاند ضدانقلاب صهیونیستی تمام تلاش شأن را برای برهم زدن امنیت اجتماعی مردم ایران به کار گرفتند نقش همکاران ما در فراجا بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که یکی از ارکان تأمین امنیت مردم نیروهای فراجا هستند، ادامه‌ داد: مفهوم برگزاری رزمایش و مانور اعلام هماهنگی حداکثری همه دستگاه ها برای خدمت به مردم و اعلام برقراری امنیت برای جاده هاست تا مردم در امنیت کامل به تردد بپردازند.

استاندار مازندران تصریح کرد: واقعیت مسئله اینجاست مردم به حضور و توجه حداکثری دستگاه های خدمات رسان در فصل زمستان دلخوش هستند و آمادگی مناسبی در بین دستگاه های خدمات رسان اعم از راهداری، هلال احمر، آتش نشانی و... وجود دارد.

وی گفت: رزمایش به رخ کشیدن مدل ها و روش های جدید خدمت رسانی به مردم و انعکاس پیام این رزمایش به مردم مبنی بر به کارگیری همه امکانات و افزایش تکنولوژی برای ارایه خدمات بیشتر به مردم است.

حسینی پور تصریح کرد: بهره گیری از امکانات مدرن و پیشرفته و تجهیزات دانش بنیان در مدیریت بحران ضروری است چرا که امروز مازندران با توجه به شرایط خاص نیاز به امکانات دانش بنیان دارد.

وی افزود: برای مدیریت جاده ای مازندران به خصوص در مناطق روستایی با توجه به گستردگی آن، باید تجهیزات جدید دانش‌بنیان را فراهم کنیم.

استاندار مازندران با بیان این که در شرایط سخت زمستان، سوخت رسانی و خدمات عمومی و اجتماعی نیز باید مورد توجه دیگر دستگاه های خدمات رسان و اجرایی استان باشد، عنوان داشت: فراخوان ما به شرکت های دانش بنیان برای پشتیبانی از دستگاه های خدمت رسان است.

وی ابراز داشت: در مباحث ترافیکی و انضباطی، مازندران به امکانات پیشرفته تری نیاز دارد تا بتوانیم مدت زمان حضور مردم در ترافیک جاده ای را کم کنیم.

حسینی پور بر لزوم پیشگیری در مدیریت بحران های جاده ای تأکید کرد و اظهار داشت: باید همه شرایط و الزامات مورد نیاز را در جاده ها قبل از وقوع بحران ایجاد کنیم، در حوزه امدادرسانی و درمانی همه امکانات را در مناطق صعب العبور داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم امدادرسانی در مازندران امداد هوایی و استفاده از بالگرد است که البته با هماهنگی اکنون سه بالگرد در منطقه شرق، مرکز و غرب استان مستقر شده است و باید همچنان این شرایط بهبود یابد.

استاندار مازندران اضافه کرد: همه دستگاه های خدمات رسان می بایست بهترین امکانات را برای تأمین امنیت جاده های استان فراهم کنند و تحول در بخش امکانات این حوزه می بایست مشهود باشد و رزمایش باید هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود و انعکاس پیام به مردم برای ارتقاء امنیت اجتماعی باشد.

وی یادآور شد: همدلی بین همه دستگاه های خدمت رسان و نیروهای انتظامی و پلیس یک ضرورت و فراتر از همکاری است چرا که در خیلی از بحران های کشور با همدلی توانستیم موانع را برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه