English

شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد

در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد.

شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در نوبت دوم خود  در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، برگزار شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان درباره این موفقیت اظهار کرد: بدون شک توجه به مشتریان امری ضروری است که باید در هر سازمان و دستگاهی مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی تصریح کرد: کانال ارتباطی شهروند و شهرداری اصفهان مرکز ارتباطات مردمی آن است که به سامانه ۱۳۷ معروف است.

وی گفت: حرکت با ابزارهای نوین برای ارتباط با شهروندان و توجه به موضوعات مطرح‌شده از جانب آنان، رسالتی است که بر عهده این مرکز است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر، پیگیری برای حصول نتیجه از جانب مناطق پانزده‌گانه، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری بُعد دیگری است که در تلاش هستیم تا با همکاری دوستان مناطق به نتیجه مطلوب برسانیم.

قاسمی با اشاره به اقدامات موثری که در این مرکز با همراهی مدیریت شهری تحقق یافته است، گفت: بی‌شک کارشناسان خدومی هم در این مرکز تلاش می‌کنند تا نتیجه مطلوب در این حوزه احصا شود و در تلاش هستیم تا اقدامات جدید دیگری نیز در سال جاری در این زمینه به‌ثمر برسانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه