English

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد؛

حمایت کمیته‌امداد از ۲۷۷۰بیمار صعب‌العلاج و خاص کردستان

هم‌اکنون دو هزار و ۴۱۹ بیمار صعب‌العلاج و ۳۵۱ بیمار خاص تحت حمایت امداد استان هستند.

حمایت کمیته‌امداد از ۲۷۷۰بیمار صعب‌العلاج و خاص کردستان

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، رضا طوسی در سنندج از پرداخت 11میلیارد تومان برای کمک به درمان خانواده‌های تحت حمایت استان در 9 ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون دو هزار و 419 بیمار صعب‌العلاج، 351 بیمار خاص، 203 بیمار مزمن، 85 بیمار معلول و 964 بیمار زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

وی با بیان اینکه کمک به درمان مددجویان تحت حمایت یکی از سرفصل‌های اصلی خدمات این نهاد است، گفت: در 9 ماهه نخست امسال سه میلیارد و 882 میلیون تومان جهت کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به هشت هزار مددجو پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار میلیارد و 200میلیون تومان جهت کمک به درمان و تامین تجهیزات درمانی 6600 بیمار صعب‌العلاج در استان پرداخت شده است.

وی هزینه‌کرد دو میلیارد و 850 میلیون تومان برای کمک به رفع سوء تغذیه یکهزار کودک نیازمند زیر  پنج سال و 1500 مادر باردار و شیرده را از دیگر خدمات درمانی این نهاد در 9 ماهه نخست سال‌جاری عنوان کرد.

هزینه درمان بیماران سرطانی و دیابتی در کردستان رایگان شد

طوسی بیان کرد: در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنو ن 11میلیارد تومان جهت کمک به درمان مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه