English

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان:

رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته است

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

 رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدحسن باقری شکیب  کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان روز سه شنبه اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

وی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد با سرعت حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده و خفیف باران در ۲۴ ساعت آینده برای این استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر همدان اکنون به یک درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است افزود: با توجه به ابرناکی و پایداری جوی در استان گرمای هوا تا اواسط هفته آینده انتظار می رود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتی‌راد بالای صفر و دمای کمینه این شهر یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه