English

باند قاچاق اسلحه در ثلاث باباجانی منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان "ثلاث باباجانی" و کشف 10 قبضه کلت کمری غیرمجاز خبر داد. 

باند قاچاق اسلحه در ثلاث باباجانی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "ثلاث باباجانی" مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی دو عضو باند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابجایی سلاح های غیرمجاز به یکی از روستاهای شهرستان بودند، شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: دو عضو باند قاچاق سلاح، زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند، موفق به فرار شدند.

جاویدان با تاکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی های انجام گرفته 10 قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا و طی روزهای گذشته نیز 24 قبضه اسلحه و 14 هزار و 250 عدد فشنگ از دو باند دیگر در استان کشف شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه