English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

زمینه های قانونی بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در بخش های مختلف فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: باید ساز و کارهای قانونی برای مشارکت فعالان تشکل های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت این تشکل ها در بخش های مختلف استان اتخاذ شود.

زمینه های قانونی بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در بخش های مختلف فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست سازمان‌های مردم نهاد غرب استان مازندران که با حضور فرماندار شهرستان نوشهر و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نوشهر برگزار شد، با بیان این که فعالان تشکل های مردم نهاد جزء اقشار مورد اعتماد و امین در جامعه هستند که در همه بخش ها می توان از ظرفیت بالای آن ها بهره گیری کرد، اظهار داشت: به عنوان مثال حتی در اجرای طرح های دریا نیز می توان از ظرفیت این تشکل ها که به نوعی از قشرهای آسیب پذیر حمایت می کنند، استفاده کرد و هیچ مغایرتی با قانون ندارد.

وی با اشاره به این که حوزه گردشگری از جمله بخش هایی است که بسیار دارای مزیت و ظرفیت است، ادامه داد: مازندران در نیمه نخست امسال شاهد تعداد 70 میلیون مسافر اقامت در شب بود و باید از این ظرفیت در حوزه اقتصادی استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تأکید کرد: امروز همه نگاه ها در این استان به سمت و سوی توسعه، آبادانی و رفاه مردم است و این محقق نمی شود جز در سایه همدلی، وفاق و همراهی مردم به ویژه تشکل های مردم نهاد که شرط اصلی است.

وی بیان داشت: انتظارات و خواسته های فعالان تشکل های مردم نهاد در بخش های زیست محیطی، منابع طبیعی، تخریب اراضی کشاورزی و حمایت بیشتر از سوی مسئولان به ویژه فرمانداران منطقه پیگیری شود.

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل شهرستان، افزود: حدود 19 تشکل مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارند و اغلبشان در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، حمایت از بیماران خاص و اعتیاد تلاش می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه