English

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

توزیع ۱۲۳ هزار کیلوگرم مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استان ایلام، گفت: بیش از ۱۲۳ هزار و۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی توزیع شده است.

توزیع ۱۲۳ هزار کیلوگرم مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد زارع، اظهار کرد: پیرو اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به منظور حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم برخوردار بسته های پروتئینی حاوی گوشت مرغ در طرح پویش سفره احسان اقدام می‌کند. 

وی افزود: در قالب طرح سفره احسان از طریق گروهای جهادی سطح استان؛ بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ منجمد در بین نیازمندان درحال توزیع است.

زارع، با بیان اینکه بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاداجرای هزینه شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌ها گوشت مرغ مذکور به دست ۳۰ هزار خانوار نیازمند ایلامی می‌رسد. 

وی، با بیان اینکه رزمایش سفره احسان یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در راستای کمک به محرومان است، خاطرنشان کرد: به گروهای جهادی همکار که وظیفه توزیع گوشت مرغ منجمد شده را بر عهده دارند تاکید جدی شده که شأن و کرامت انسانی نیازمندان در حین توزیع کاملا حفظ شود. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان ایلام، با اشاره به اینکه ۳۰۰گروه جهادی، خیریه و هیئت مذهبی در سطح استان ایلام با این ستاد همکاری دارند، تصریح کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه