English

رئیس کل دادگستری کردستان خبر داد :

مقدمات بازگشت یک کارخانه به چرخه تولید

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سال گذشته، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

مقدمات بازگشت یک کارخانه به چرخه تولید

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار داشت: بیش از پنج سال است این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق آن از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای کارخانه در دستور کار جدی قرار گرفت.

وی افزود: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده با تکمیل فعالیت‌های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضائی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می‌کند.

این کارخانه تولید البسه در شهرک صنعتی سنندج قرار داشته و در حوزه پوشاک فعالیت دارد که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی‌های بانکی کاملاً به حالت تعطیل درآمده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه