English

آمادگی مدیریت شهری قم برای حمایت از پژوهش‌های جدید در حوزه شهری

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در مجموعه مدیریت شهری آمادگی لازم برای حمایت از پژوهش‌های مرتبط با مطالب خدمات شهری وجود دارد.

آمادگی مدیریت شهری قم برای حمایت از پژوهش‌های جدید در حوزه شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در گذشته خلأ وجود یک مرکز مطالعاتی در شهرداری قم احساس می‌شد، اظهار کرد: پس از احداث نخستین مرکز در سال‌های گذشته، بازهم این موضوع دچار نوسان بود و این مرکز در دوره‌هایی درگیر فعالیت‌های اجرایی می‌شدند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۱ این نوسان‌ها کاهش پیدا کرد، مطرح کرد: پژوهش‌ها باید کاربردی و تأثیرگذار در مدیریت شهری باشند و در مجموعه شهرداری دغدغه این موضوع نیز وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا تمام مشکلات و عناوین حوزه‌های مختلف شهری ازجمله خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، مالی، فنی و عمرانی و… احصا شدند تا پژوهش‌های انجام‌شده واقعا کاربردی باشند.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور می‌توان از تجربیات فعالین خدمات شهری به‌صورت مستند استفاده کرد، عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و این ظرفیت‌ها در رشته‌های مرتبط با خدمات شهری دوچندان می‌شود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه اداره‌کل تحول و نوسازی نیز وظیفه پرداختن به موضوعات پژوهشی را دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه علی‌رغم اقدامات خوبی که صورت گرفته است، هنوز توقعات در این حوزه‌ها برآورده نشده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم شهرداری قم در این عرصه نیز دستاوردهای خوبی کسب کند، تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری آمادگی لازم برای حمایت از پژوهش‌های مرتبط با مطالب خدمات شهری وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری قم ۳۷۰ نوع خدمت به شهروندان ارائه می‌کند، یادآور شد: این مجموعه برای انجام بهتر این خدمات نیازمند منابع بوده و طبیعتا دنبال منابع جدید و کاهش هزینه‌ها است.

وی در پایان اضافه کرد: تمام ایده‌هایی که در مسیر منابع جدید و کاهش هزینه‌ها باشد در مجموعه مدیریت شهری مورد استقبال قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه