English

امام جمعه موقت اصفهان:

مسئولان به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم پس از ایام اغتشاشات منتظر حرکتی از سوی مسئولان هستند و ضروری است که به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه شود.

مسئولان به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بیان کرد: مردم پس از ایام اغتشاشات منتظر حرکتی از سوی مسئولان هستند و باید به ترویج علم و پژوهش و معیشت مردم توجه کنند.

وی اضافه کرد: دو گانگی غرب در برابر براندازان در کشور‌ها ملت ما را برای مقابله با براندازان داخلی و خارجی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مصمم‌تر می‌کند.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به کودتای دو روز پیش آلمان گفت:برای خنثی کردن یک کودتای ۲۵ نفره در آلمان چند هزار نیرو بسیج کردند تا کودتا کننده ها را به طرز وحشیانه در خانه‌های خود مورد ضرب و شتم قرار دهند تا کودتاچیان دستگیر شوند و حالا این سوال پیش می‌آید که اگر براندازی خوب نیست چرا کشور آلمان از براندازان ایرانی حمایت می‌کند.

آیت الله مهدوی ادامه داد: ملت ایران دوگانگی غرب را احساس کرده است، آنها از براندازان ایران دفاع کردند اما از کودتاگران آنها دفاع نکردند و به این موضوع توجه ندارند که این تناقض‌ها را مردم با چشم می‌بینند که به براندازان ایران اسلحه دادند و اینگونه حمایت کردند اما از آلمان هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ادعا‌های غرب برای ترویج کرامت زن، دفاع از حقوق بشر و بهبود اقتصادی کشور ایران اظهار کرد: شما که به فکر کشور ما هستید چرا دنبال ترویج بی عفتی زنان ما هستید و با ارسال پول و سلاح تروریسم را در کشور ما تقویت می‌کنید و با تهدید و جنگ رسانه مردم را مجبور به تعطیلی و اعتصاب می‌کنید که همه این‌ها نشانه این است که دشمنان نظام با خواری و زبونی به آخر خط رسیده و شکست خورده است.

آیت الله مهدوی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: روحیه مردم اصفهان عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است که همیشه در ایام سوگواری دختر پیامبر سرآمد بوده اند و این نشان از علاقمندی و عشق مردم اصفهان به اهل بیت و خاندان پیامبر است.

وی با بیان اینکه همگان باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنند ،گفت: هر جا مردم به رهبران آسمانی خود توجه داشتند موفق و پیروز میدان بودند و موفقیت برای کشور را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره باینکه توجه به معیشت مردم از مواردی است که مسئولان باید به آن توجه کنند، گفت: مسئولان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه کنند، حامی ولایت باشند و برای عفت عمومی تدبیر و راه حلی بیندیشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی