English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

اقدامات قابل تقدیر جوانان جمعیت هلال احمر در فعالیت های بشردوستانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: اصول هلال احمر و صلیب سرخ جهانی نهادینه شدن بشر دوستی در جامعه است و حوزه جوانان جمعیت هلال احمر به خوبی در این زمینه فعالیت می کند.

اقدامات قابل تقدیر جوانان جمعیت هلال احمر در فعالیت های بشردوستانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم تجلیل از جوانان هلال احمر استان بمناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: طی چند سال گذشته علی رغم اتفاقات گوناگون اعم از کرونا، سیل ... شاهد فعالیت بیشتر سازمان جوانان هلال احمر بودیم.

وی افزود: در شرایط ایجاد شده دوران کرونا جمعیت هلال احمر سنخیت کار مجازی را خوب درک کرد و فعالیت قابل قبولی را شاهد بودیم.

حرازی زاده با بیان اینکه دغدغه حاکمیت و جامعه امروز فعالیت های بشر دوستانه، داوطلبانه بودن فعالیت ها و بی‌طرفی و بی غرضی است، اظهار داشت: 

شرح وظایف هلال احمر امداد و نجات در حوادث، آموزش و آماده سازی نیروهای انسانی است که این مهم در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با وجود کانون غنچه های هلال، کانون دانش آموزی، دانشجویی، خلاق به خوبی جامه عمل پوشانده شد.

حرازی زاده با اشاره به اینکه نهایت تلاش جمعیت هلال احمر این است که حس بشر دوستانه که از اصول هلال احمر و صلیب سرخ جهانی است را در جامعه‌ نهادینه کند، افزود: خصوصیت جوانان انجام کار و پویایی است و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکنون طرح های زیادی از جمله طرح دستهای مهربان که در مهدکودک و مدرسه اجرا می شود، داشته است تا در سنین کودکی بتوانیم حس بشر دوستانه را نهادینه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با حضور اعضای حوزه جوانان در تیم های سحر شاهد اقدامات موفق و بودیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه جوانان امروز مناصب مدیریتی آینده کشور را دست می گیرند اگر بشر دوستی و نوع دوستی را تمرین کنند در آینده برای کمک به مردم و نیازهای جامعه دلسوزانه تر خدمت کنند.

حرازی زاده با بیان اینکه رتبه های خیلی خوبی نشات گرفته از فعالیت حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان است، افزود: جوانان جمعیت هلال احمر می توانند الگوی رفتارهای صحیح اجتماعی برای شهروندان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه