English

برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در آران و بیدگل مشخص شدند

نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در آران و بیدگل مشخص شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آئین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.   

در این مراسم که با حضور سعید امیر کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیمای قم، محسن صانعی شهردار، حسین ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و جمعی از مسئولان محلی و مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.  

بر اساس رای داوران این جشنواره، امیرحسین اکبری نژاد از رسانه خبری همراز ،اهل حسین آبادم در بخش ساخت کلیپ رتبه برتر را به خود اختصاص داد

روح اله باقری خبرنگار خبرگزاری شبستان در بخش بیشترین کارکرد انتشار اخبار کمّی و کیفی موفق به کسب رتبه برتر شد.

همچنین در بخش ساخت کلیپ های محتوایی در فضای مجازی ،سید شهاب مرتضوی فعال فضای مجازی عنوان برتر را به خود اختصاص داد و مجید صباغیان، خبرنگار صدا و سیما به عنوان خبرنگار برتر در حوزه گزارش تصویری خبری انتخاب و معرفی شد.

نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل با همکاری شهرداری، کانون بسیج رسانه، روابط عمومی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در آبان ماه جاری برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه