English

کانون خدمت رضوی آران و بیدگل خبر داد؛

خدمت کریمانه و جهاد عالمانه خانواده رضوی آران و بیدگلی برای ایتام و نیازمندان

کانون خدمت رضوی آران و بیدگل از خدمت کریمانه و جهاد عالمانه خانواده رضوی آران و بیدگلی برای ایتام و نیازمندان خبر داد.

خدمت کریمانه و جهاد عالمانه خانواده رضوی آران و بیدگلی برای ایتام و نیازمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رحمت‌الله مشرقی گفت: خانواده خادمیار و یاور رضوی کانون انیس النفوس آران و بیدگل با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» در میز خدمت کریمانه و‌جهاد عالمانه خود چهار فعالیت برجسته در راستای محرومیت زدایی از ایتام و خانواده‌های نیازمند انجام دادند.

مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل بیان کرد: خانواده خادمیار و یاور رضوی این کانون با اتحاد، انسجام و هم افزایی ستودنی پویش «همه خادم الرضاییم» در گام اول هزینه پخت کیک تولد و تهیه شیرینی برای نوجوان یتیم نیازمند در شهرستان دیگر را تامین کردند و با حضور در منزل این نوجوان ۱۴ ساله و گرفتن جشن تولد روحیه شادی، امید و رضایتمندی را در این خانواده ایجاد کردند.

وی افزود: این خانواده خادمیار و یاور رضوی آران و بیدگلی در گام دوم خدمت محرومیت زدایی و کرامت انسانی نیز با تهیه ۲۰ قرص نان برای چهار خانواده به سفره‌های آنها عطر و برکت و روشنایی بخشیدند.

مشرقی تصریح کرد: خانواده خادمیار و یاور رضوی کانون انیس النفوس آران و بیدگل در سومین گام خدمت عزتمندانه و شرافتمندانه خود با تهیه چهار کیلو میوه دل خانواده محروم دیگر را شاد و امیدوار کردند و موجبات خشنودی و رضایت خداوند و عنایت اهل‌بیت(ع) را تحقق بخشیدند.

به گفته وی، همچنین این خانواده با سخاوت رضوی در بستر جهاد عالمانه و خدمت کریمانه خود علاوه بر تعمیر درب اتاق، سرویس و نصب ۲ بخاری برای منزل یک خانواده یتیم و نیازمند ساکن در شهرستان دیگر نیز را انجام دادند.

کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۱۵ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی محرومان شهرستان با حفظ عزت و کرامت انسانی فعالیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه