English

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد:

ایجاد مسیر جدید صادرات میوه از استان مازندران به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: مازندران با وجود بندر امیرآباد و شرکت های بازرگانی فعال در استان می تواند مسیر جدیدی را در تعامل و ایجاد تجارت دوسویه فراهم کند.

ایجاد مسیر جدید صادرات میوه از استان مازندران به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با عنوان اینکه مسیر جدید صادرات میوه از استان مازندران به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد با همکاری یکی از شرکت های فعال در صادرات میوه و مرکبات در آینده نزدیک شکل خواهد گرفت، اظهار داشت: برابر هماهنگی یکی از فعالان اقتصادی استان تعدادی از تجار روس فعال در حوزه میوه و مرکبات در بازدید از بندر امیرآباد خواهان گسترش همکاری و ایجاد مسیر جدید صادراتی از این بندر شدند.

وی ادامه داد: مازندران با وجود بندر امیرآباد و شرکت های بازرگانی فعال در استان می تواند مسیر جدیدی را در تعامل و ایجاد تجارت دوسویه فراهم کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به استمرار مبادلات تجاری از سوی بازرگانان اشاره کرد و افزود: اگر میزان حجم کالاهای صادراتی چشمگیر و به صورت منظم انجام شود قادر به ایجاد هماهنگی برای برقراری خطوط منظم کشتیرانی به مقاصد مورد نظر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم مبادلات تجاری ایران در حوزه دریای خزر با کشور روسیه می باشد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به سیاست کلان دولت های متبوع طرف های تجاری، همکاری های مؤثرتری میان تجار و حوزه حمل و نقل دریایی دو کشور و بهره برداری از توان استراتژیک کشورهای حوزه CIS و همسایه جنوبی ایران صورت گیرد.

انزان پور همچنین به معرفی قابلیت های صادراتی و تجهیزات کانتینری این بندر پرداخت و گفت: صادرات محصولات باغی و کشاورزی کشور به ویژه استان مازندران با وجود بندر امیرآباد و شرکت های بازرگانی فعال در استان می تواند مسیر جدیدی را در تعامل و ایجاد تجارت دوسویه فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه