English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

تامین زمین برای ۱۵۰ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی اقشار ویژه در سطح استان تامین شده است.

تامین زمین برای ۱۵۰ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) استان توضیح داد: امسال تا کنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه این اشخاص در سطح استان اصفهان تامین شده است. 

وی ادامه داد: معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان واگذاری اراضی به اقشار ویژه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و تامین اراضی در جهت ساخت مسکن در راستای سیاست‌های دولت را در سطح استان پهناور اصفهان در کنار سایر اقدامات و وظایف، پیگیری و به انجام می‌رساند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون جمعاً بیش از ۹۰۰ مورد اراضی با کاربری‌های مسکونی واگذار شده است. 

وی افزود: در استان اصفهان واگذاری ۳۹ هکتار اراضی غیرمسکونی شامل اداری، تجهیزات شهری، خدماتی، درمانی و بهداشتی، صنعتی و مذهبی انجام پذیرفته است. 

قاری قرآن خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان، اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۹۱ هزار واحد تامین شده و به همین منظور در سطح استان تا کنون ۴۷۱ هکتار اراضی الحاق به محدوده شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی