English

بازرس کل فارس مطرح کرد؛

بهره برداری از ۲ چاه گازی در فارس

بازرس کل استان فارس گفت: از دو چاه گازی جدید در این استان ۱۸ ماه زودتر از موعد بهره برداری شد، اقدامی که منجر به تحقق بخشی از برنامه‌های وزارت نفت برای افزایش سرانه تولید گاز شد.

بهره برداری از ۲ چاه گازی در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس گفت: با هدف تحقق شعار سال و در راستای برنامه‌های وزارت نفت جهت بالا بردن سرانه تولید و تامین بخشی از کسری گاز کشور به خصوص در فصول سرد سال و همچنین تسریع در اجرای تعهدات تولید تکلیفی شرکت زاگرس جنوبی و افزایش بهره وری از ظرفیت‌های موجود منابع گازی کشور، بازرسی کل استان فارس با استفاده از کارشناسان مجرب خود، نظام برنامه ریزی جامعی از قبیل نحوه تامین امکانات فنی، کاهش فرآیند مناقصه و ارجاع پروژه به پیمانکار را با همراهی مدیران و متخصصان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی تدوین کرد که با اجرای آن، شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی موفق شد زمان بهره برداری از دو چاه گازی را ۱۵ ماه کاهش دهد.

او با اشاره به ظرفیت ۱.۲ میلیون متر مکعبی این دو چاه گازی گفت: در آذر ماه، چاه‌های گازی شماره ۴۶ و ۴۷ واقع در منطقه عملیاتی پارسیان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اکرمی گفت: علی‌رغم اینکه به طور معمول راه اندازی، نصب قطعات و بهره برداری از چاه‌های گازی حدود ۱۸ ماه طول می‌کشد، اما خوشبختانه این چاه‌ها برای تامین بهتر گاز کشور، سه ماهه وارد مدار خواهد شد.

بازرس کل استان فارس از همراهی و سخت کوشی کارکنان و مدیران شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی و همراهی آن‌ها برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی