English

عبدالرضا پیروی منش خبر داد؛

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بر لزوم رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو و برخورد قاطع با متخلفان در زنجیره تامین و توزیع کالای مزبور تاکید کرد.

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان اظهار داشت: عرضه و توزیع خارج از سامانه جامع تجارت از سوی عاملان توزیع، برابر با عرضه خارج از شبکه و احتکار تلقی و با متخلفان برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: بازرسان این سازمان در آبان ماه سالجاری 393 مورد بازرسی از واحدهای توزیع لاستیک در استان به عمل آوردند که در این راستا 21پرونده تخلف تشکیل گردید.

پیروی منش افزود: پرونده های تشکیل شده دارای 24 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 840 میلیون ریال است که جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان افزود: از تعداد بازرسی های انجام گرفته 11 مورد از واحدهای عمده فروشی، 374 مورد از واحدهای خرده فروشی و 8 مورد از انبار های نگهداری لاستیک در استان انجام گرفته است.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، مراتب تخلف واحدهای مختلف صنفی را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه