English

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س):

۶۲۶ کمک جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد استان قم از اهدای ۶۲۶ کمک جهیزیه به نوعروسان قمی با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) خبر داد.

۶۲۶ کمک جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در حاشیه همایش بزرگ گامی به سوی جامعه مهدوی که با مشارکت سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم و با حضور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، استاندار قم و مسئولان کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار شد ضمن قدردانی از سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و استاندار قم که همواره پشتیبان این نهاد و محرومان بوده اند گفت: ۶۲۶ کمک جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد که از این تعداد ۲۰۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان قم اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد باید در دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کنند. افزود: جهیزیه های اهدایی این نهاد شامل یکدستگاه یخچال فریز، یکدستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک، یکدستگاه اجاق گاز، یکدستگاه جاروبرقی و یکدستگاه تلویزیون به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم همچنین با قدردانی از افراد نیکوکار که جوانان نیازمند را در ازدواج آسان  کمک می کنند از مردم و خیران خواست تا وجوهات و نذورات اهدایی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه