English

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان:

بسیج در کل تاریخ ساری و جاری است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب بسیج را در کل تاریخ ساری و جاری و ایشان هیچوقت نماد بسیج را از خود جدا نکردند.

بسیج در کل تاریخ ساری و جاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حاجی کاظمی در همایش بزرگداشت هفته بسیج بیان داشت: جنبشی که اخیرا شکل گرفت قدم به قدم با برنامه ریزی بوده بنابراین باید بدانیم در چه نقطه ای هستیم و بسیار دقت لازم است ، رهبر معظم انقلاب  قبل از این اتفاقات اعلام جهاد تبیین کردند که می بایست  به کلید  واژه های رهبری بیشتر توجه کرد و در حد چاپ  بنر  و اطلاعیه نباشد و میبایست در عمل به آن توجه کرد و بسیجی وار وارد میدان شد.

وی ادامه داد:فتنه ها و پیچیدگی ها و ابهام های این روزها خیلی زیاد است حتی اگر قرآن هم سر نیزه شد باید مراقب باشیم در کدام جبهه قرار می گیریم و پشت سر چه کسی ایستاده ایم، این فتنه ها  شیعیان آثار نزدیکی ظهور امام زمان است .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  در زمان جنگ با همه مشکلاتی که  وجود داشت اگر به بن بست هم می رسیدیم ناامیدی در بسیج وجود نداشت و رهبری همیشه با سخنان امیدوار کننده و اثر گذارشان به رزمنداگان روحیه می دادند؛ و متاسفانه این روزها دشمن در حال القاء ناامیدی و ناکارآمدی است بین مردم و روی این مسئله  سرمایه گذاری می شود و گاهی متاسفانه بعضی سایت های داخلی هم  شاید ناخواسته اینگونه عمل می کنند ، در صورتی که در قاموس بسیج اینگونه نیست و می داند  چه کسی حرکت را هدایت می کند و به نتیجه قطعی مثبت ختم خواهد شد همیشه امیدواری است به روزی که امام عصر ظهور خواهند کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان بیان داشت:  رهبر معظم انقلاب می فرمایند بسیج در یک بحث و یک حوزه نمی گنجد و بسیار فراگیر است و زایش دارد و این روزها که  دشمن احساس خطر کرده  وتلاش  می کند شعله بسیج  را خاموش کنند و قطعا موفق نخواهد شد، همبستگی بیشتر مردم و بسیج ضروری است.

در ادامه ابراهیم طبالی فرمانده پایگاه غدیر اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان ضمن خوشامد گویی به ایراد سخن پرداخت و در سخنان خود به بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص شجره طیبه بسیج اشاره کرد و سپس گزارشی از عملکرد بسیج در سازمان تأمین اجتماعی ارائه نمود

در ادامه نشست ربانی ضمن عرض تبریک هفته بسیج و ولادت حضرت زینب اظهار داشت: 22 روز پس از تسخیر لانه جاسوسی سال 59 امام راحل دستور تشکیل  رسمی بسیج را صادر کردند .

وی افزود: بسیج در اولیل انقلاب  قبل از سال 57 نیز اولین حرکت مردمی خود را با تظاهرات خیابانی بر علیه شاه آغاز کرد بنابراین قبل از انقلاب نیز بسیج سیاسی وجود داشت، در واقع  بسیجیان همان مردمی بودند که انقلاب کردند و این تشکل مردمی از گذشته وجود داشت.

ربانی گفت: گام مهم دیگر بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمک به زرمندگان در جبهه و حفظ انقلاب اسلامی بود چرا که  سپاه و ارتش بدون بسیج همکاری  نمی توانست مقابل این همه تهاجم سنگین دشمن و آن همه کشورهایی که پشت سر عراق بودند و حمایت می کردند ایستادگی کند و نیروی  بسیج  که  متشکل از همه  اقشار مردم بودند پشتیبانی قابل توجهی در ایام جنگ داشتند.

هفته بسیج

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه