English

به زودی؛

راه‌اندازی فاز نخست پشتیبان مرکز داده شهرداری قم

معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از راه‌اندازی فاز نخست سایت دوم و پشتیبان مرکز داده شهرداری قم در اسفندماه خبر داد.

راه‌اندازی فاز نخست پشتیبان مرکز داده شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدتقی حکیمی با بیان این خبر اظهار داشت: امروزه با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر خدمات شهرداری، پایداری و فعال بودن تمام سامانه‌ها در ۲۴ ساعت شبانه‌روز بسیار حائز اهمیت است و  این موضوع نیازمند زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کافی و قدرتمند است.

وی با تأکید بر پیش‌بینی شرایط بحران ابراز کرد: به دلایل مختلف ممکن است شرایطی پیش آید که مرکز داده یا دیتاسنتر مرکزی دچار مشکل و اختلال شود، لذا وجود یک مرکز داده و سایت دوم جهت پشتیبانی در شرایط بحرانی بسیار ضروری است.

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم از ابتدای سال جاری تاکنون درصدد راه‌اندازی سایت پشتیبان برای دیتاسنتر خود بوده که در حال حاضر در مرحله تجهیز و پسیو آن است.

وی با اشاره به اینکه در قسمت اکتیو پروژه نیز مناقصه سرورهای جدید و محل ذخیره یا استوریج برگزارشده است تصریح کرد: تجهیزات نیز به‌زودی فراهم می‌گردد.

حکیمی در انتها خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در اسفندماه سال جاری فاز نخست سایت دوم و پشتیبان مرکز داده شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه