English

توزیع ۳۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی و ساماندهی بلوار آیت‌الله کاشانی قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار آیت‌الله کاشانی خبر داد و گفت: با انجام عملیات اصلاح جداول، پیاده‌روسازی و روکش آسفالت با اعتباری بالغ‌بر 65 میلیارد ریال انجام‌شده است.

توزیع ۳۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی و ساماندهی بلوار آیت‌الله کاشانی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد ترکمن از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار آیت‌الله کاشانی خبر داد و گفت: پس از اتمام فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی شرکت آب و فاضلاب و عملیات بهسازی، روکش آسفالت در بلوار آیت‌الله کاشانی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه بلوار آیت‌الله کاشانی به دلیل قرار گرفتن در بافت مرکزی و فرسوده منطقه، یکی از پر رفت‌وآمد ترین معابر این محدوده به‌حساب می‌آید، تصریح کرد: به همین منظور اولویت عملیات بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های تأسیساتی در دستور کار منطقه قرار گرفته است.
مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه عملیات توزیع آسفالت در دو مسیر رفت‌وبرگشت بلوار آیت‌الله کاشانی به اجرا در می‌آید، اضافه کرد: حجم این عملیات ۳۰ هزار مترمربع بوده که برای این حجم مساحت، سه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال به‌کاررفته است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت بلوار و وضعیت نامطلوب شبکه آب‌رسانی، با هماهنگی سازمان آب و فاضلاب ضمن اصلاح شبکه بحث اصلاح جداول هدایت آب‌های سطحی و پیاده‌روسازی نیز در دستور کار قرار گرفت .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی