English

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد؛

حمایت پرستاران اصفهانی از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۶۶۳ پرستار، حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان را بر عهده دارند.

حمایت پرستاران اصفهانی از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی اله اله دادی با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، اظهار داشت: ۶۶۳ نفر از پرستاران این استان در کنار مسوولیت‌های اجتماعی خود، از فرزندان ایتام و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش این نهاد نیز حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات طاقت فرسا و تلاش‌های زینب گونه پرستارانی که همواره جان خود را برای سلامت بیماران اهدا می‌کنند، ادامه داد: پرستاران کسانی هستند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت‌ترین شرایط می‌کنند و این تعداد از پرستاران اصفهانی در کنار وظایف مهم خود، حمایت از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند را نیز برعهده گرفته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند تحت حمایت، سرانه پایینی دریافت می‌کنند، افزود: آنچه اکنون مد نظر است، افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی است که وارد چرخه حمایت می‌شوند.

اله دادی با اشاره به تعداد ۲۷ هزار و ۶۴۳ فرزند تحت پوشش این نهاد، گفت: با وجود تلاش بی وقفه خادمان ایتام و نیازمندان هنوز ۲۷۶ فرزند، چشم انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند که امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم تلخی‌های زندگی آنها را کمرنگ‌تر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی