English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد؛

آموزش های آتش نشانی و ایمنی به ۱۱۷۷ نفر در آبان ماه / ۳۶مورد بازرسی ایمنی از ساختمان‌ها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آبان سال جاری ۱۱۷۷ نفر در آبان ماه تحت آموزش های آتش نشانی و ایمنی قرار گرفتند.

آموزش های  آتش نشانی  و ایمنی به ۱۱۷۷ نفر در آبان ماه  / ۳۶مورد بازرسی ایمنی از ساختمان‌ها

 محمدعلی پیراسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: تعداد ۳۶مورد بازدید و بازرسی ایمنی از اماکن، ساختمان‌ها و مستحدثات شهری در آبان  سال جاری  توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.

وی اضافه کرد: گزارشات کاربری‌های نا ایمن به مقامات مسئول اجرائی و قضائی ارسال شده که این کاربری ها شامل : مراکز  مسکونی ، درمانی ، صنعتی ، تجاری ، تفریحی و اداری  بوده است.

محمدعلی پیراسته ضمن اشاره به فعالیت کمیته کارشناسی و علت‌یابی حوادث و حرائق با ۱۳مورد گزارش علت یابی بیان کرد: ۳۴مورد دستور العمل ایمنی جهت کاربریهای مختلف شهری صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام شروع طرح آتش نشان داوطلب ویژه مدیران و پرسنل شهرداری در آبان ماه اعلام کرد: ۱۰۵۷دانش آموز و  ۵۰نفر از پرسنل  ادارات ،نهادها ، ارگانها ، و ۷۰نفر از کارکنان شرکت های تولیدی و صنعتی نیز در این ماه از آموزشهای سازمان به صورت تئوری و عملی بهره برده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه