English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد؛

نجات جان ۷ نفر در عملیات های آتش نشانان در مهرماه سال جاری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات جان ۷ نفر در عملیات های آتش نشانان در مهرماه سال جاری خبر داد.

نجات جان  ۷ نفر در عملیات های آتش نشانان در مهرماه سال جاری

محمدعلی پیراسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان گفت: درمهرماه سال جاری ۸۷مورد آتش سوزی و ۱۹۹مورد حادثه در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی با اعلام اینکه خوشبخانه هیچ مورد فوتی در حوادث و حرائق ثبت نشده است، اضافه کرد: آتش نشانان جان ۷۹نفر از شهروندان رادرعملیات ها نجات داده و ۲۱مصدوم  نیز گزارش شده است.

پیراسته با بیان اینکه بیشترین علل آتش سوزی ها انتقال حرارت بوده است، گفت: تیم های احتیاط از حریق و حادثه  سازمان در مناسبتهای  ملی و مذهبی سطح شهر مستقر شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی همچنین در۱۹۹حادثه جداگانه ،ازجمله  تصادفات ، سقوط از ارتفاع چاه، ریزش آوار و ...عملیات انجام داده  که این آمار نسبت به مهرماه۱۴۰۰ افزایش2/8 درصدی را نشان می دهد.

مدیر عامل سازمان با اعلام ۹۴مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه  سازمان در مناسبتهای  ملی و مذهبی درسطح شهراظهار داشت: در این مدت۶۶۰۲ تماس بامرکزستادفرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی گرفته و ۳۴۰ تیم  به عملیات های  سطح شهرستان اعزام شده است.

آتش نشانی کاشان (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه