English

مدیرعامل ایزوایکو عنوان کرد؛

امروز پرداخت حقوق تمامی پرسنل و پیمانکاران ما بروز و منظم است

مدیرعامل ایزوایکو گفت: پیشرفت مجتمع ایزوایکو نه تنها در بحث کاری بلکه در بحث مطالبات پیمانکاران و پرسنل نیز محسوس بوده و امروز پرداخت حقوق تمامی پرسنل و پیمانکاران ما بروز و منظم است.

امروز پرداخت حقوق تمامی پرسنل و پیمانکاران ما بروز و منظم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سلمان ضربی مدیرعامل مجمتمع کشتی سازی فراساحل ایران با حضور در محل اداره کل بازرسی هرمزگان با رضا ستائی مختاری مدیرکل بازرسی استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا مدیرعامل ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌ها، پروژه های جاری و توانایی‌های این مجتمع صنعتی از چالش‌ها و موانع تولید در این صنعت گفت: با چالش‌هایی همچون عدم اعتماد به توانایی داخل و سپردن برخی سفارشات به خارج از کشور مواجه هستیم.

در ادامه ضربی با اشاره به پیشرفت قابل توجه این مجتمع در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزود: این پیشرفت نه تنها در بحث کاری بلکه در بحث مطالبات پیمانکاران و پرسنل نیز محسوس بوده و امروز پرداخت حقوق تمامی پرسنل و پیمانکاران ما بروز و منظم است.

رضا ستائی مختاری نیز در این نشست ضمن اعلام حمایت کامل از صنعت دریای عنوان کرد: کیفیت و سرعت دو اصل مهم جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد است که در این راه ایزوایکو فرآیند خوبی را شکل داده است.

در پایان مختاری ضمن اشاره به حمایت از تولید داخل افزود: کشتی سازی به عنوان یک صنعت ملی و مادر شناخته میشود، باید آسیب شناسی کنیم چرا با وجود مجتمع هایی همچون ایزوایکو سفارشات به خارج از کشور برده میشوند و از ظرفیت داخل استفاده نمی‌شود.

گفتنی است، شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) در سال ۱۳۵۲ به منظور جذب بخش بزرگی از بازار تعمیرات و ساخت شناور در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس احداث شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه