English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، بابلسر، بابل، ساری، کیاسر و پناهگاه حیات وحش میانکاله شکارچیان غیرمجاز را به همراه 9 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس بزوحشی و لاشه 7 قطعه پرنده و 3 قطعه ماهی دستگیر و 9 رشته دام غیرمجاز جمع آوری و یک حلقه چاله بازگیری تخریب کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی دو مأموریت حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی(مناطق کوهستانی رینه لاریجان و شالیزاری دابودشت) از دو شکارچی غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه 3 قطعه کبک کشف و ضبط و در ادامه مأموریت 4 رشته دام هوایی تخریب و 2 قطعه پرنده آبچلیک گرفتار در دام هوایی شکارچیان رهاسازی کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر حین گشت و کنترل شبانه در آبندان های خشکرود و کله بست از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری، یک قطعه چنگر و یک قطعه خوتکا و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست ( محیط بانی بندپی) حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی لاجیم یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و حین پایش در حاشیه سد شهید رجایی از صیادان غیرمجاز  4 رشته دام صیادی، سه قطعه ماهی و سایر ادوات صید کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس بز وحشی، تعداد زیادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

مأموران اداره حفاظت محیط زیست بهشهر و پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در راستای جلوگیری از فعالیت غیرمجاز صیادان پرندگان شکاری یک حلقه چاله بازگیری تخریب و یک رشته تور مخصوص صید پرندگان شکاری و سایر ادوات صید جمع آوری کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه