English

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش زالو غرب کشور در بخش کجور

بزرگترین مجتمع پرورش زالو غرب کشور با حضور استاندار مازندران در روستای حیرت بخش کجور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش زالو غرب کشور در بخش کجور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش زالو غرب کشور در روستای حیرت بخش کجور با اشاره به اینکه این پروژه توسط عده ای جوان با تفکر بسیجی راه اندازی شد، اظهار داشت: گلایه هایی برای راه اندازی مجموعه کارآفرینی و تولیدی در اینجا مطرح شد و این ایراد در مازندران وجود دارد و همه ما بسیج شدیم تا این مشکل را رفع کنیم. 

وی با بیان اینکه یکی از موانع توسعه و رشد مازندران همین بوروکراسی های اداری است، ادامه داد: سرمایه گذاری که قصد سرمایه گذاری در مازندران دارد باید ظرف یک ماه تمامی مجوزها برای او صادر شود. 

استاندار مازندران اراده جوانان در راه اندازی بزرگترین مجتمع پرورش زالو غرب کشور در روستای حیرت بخش کجور را ستودنی دانست و گفت: اگر اراده همین جوانان نبود الان شاهد بهره برداری این مجموعه نبودیم. 

استخر زالو

وی تأکید کرد: ما باید با اراده و تفکر بسیجی در بخش های مختلف توسعه و آبادانی وارد میدان شویم و همین اراده می تواند ما در عرصه های مختلف موفق کند و اگر کم و کاستی در سیستم های اداری وجود دارد نباید ناامید شویم بلکه همین جوانان باید این مشکلات را رفع کنند.

وی عنوان داشت: قدرت و اراده جوانان کارها را به پیش می برد و همین موجب توانمندسازی جوانان در فعالیت های مختلف است. 

حسینی پور با بیان اینکه مازندران رتبه اول هوش کشور را دارد، افزود: بیشترین آمار بیکاران فوق لیسانس را هم مازندران دارد و بنابراین باید در کارهای دانش بنیان بیشتر ورود کرد و البته در ماه های گذشته 20 شرکت دانش بنیان را در مازندران ایجاد کردیم.

وی ابراز داشت: به کارگیری نیرو برای مجتمع پرورش زالو غرب کشور در روستای حیرت باید جوانان همین منطقه در اولویت قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه