English

معاون سیاسی استانداری فارس مطرح کرد؛

راهپیمایی بدون حمل سلاح در شیراز آزاد است/ باغ جنت محل برپایی تجمعات قانونی در شیراز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی تشکل‌های اجتماعی، تجمع‌ های سیاسی و راهپیمایی بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

راهپیمایی بدون حمل سلاح در شیراز آزاد است/ باغ جنت محل برپایی تجمعات قانونی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمع‌های قانونی  و بدون سلاح، با مجوز قانونی در باغ جنت برگزار می شود. 

وی از راه‌اندازی خانه احزاب خبر داد، و افزود: تشکل‌ها و احزاب قانونی از این پس با مراجعه به فرمانداری مجوز گردهمایی را دریافت و در محیطی کاملا آزاد صدای مطالبات به حق و منطقی خود را به گوش مسئولان می رسانند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مورد اغتشاشات اخیر تصریح کرد:  میزان خسارت‌های وارده به اموال عمومی و خدمات شهری ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است و در این راستا بر اثر حمله تروریست‌ها به حرم مطهر شاهچراغ(ع) ۱۳ نفر شهید و در درگیری با اغتشاشگران در فارس ۵ نفر از شهدای مدافع امنیت در شیراز و ۲ نفر در بیرم لارستان به فیض شهادت رسیدند.

محبی پور بیان داشت: دستگیری و اخراج ۳۰ تبعه بیگانه که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، تعطیلی تورهای گردشگری، خسارت‌های اقتصادی و نیز جوسازی از سوی ۳۷ سرویس جاسوسی خارجی علیه جمهوری اسلامی از دیگر طرح‌های بیگانه علیه نظام اسلامی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با آشوب‌ها باید توسط خانواده‌ها  نهادهای آموزشی و تربیتی مواظب نسلی که در معرض هیحانات و تعلمات روحی و روانی هستند بود، افزود:   به مردم شیراز در برقراری امنیت واقعی نمره ۱۷ و امنیت روانی ناشی از اتفاقات اخیر نمره ۱۴ تعلق می گیرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مورد اهمیت بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و سازندگی گفت: بسیج مستضعفین فراگیرترین تشکل جهان و نیز بدون گرایش‌های سیاسی  هیچ محدودیتی در عرصه‌های مختلف سازندگی،  عمرانی به ویژه در دوران جنگ تحمیلی حضوری فعال و چشمگیری داشته است. 

محبی پور در مورد گرانی بنزین در سال ۹۸ اضافه کرد: ارکان جمهوری اسلامی با افزایش گرانی بنزین قصد آزار مردم را نداشت، و افکارعمومی انتظار نحوه اجرای آن را نداشت که با موجی از اعتراضات روبه‌رو شد. 

وی ابراز داشت: اصلاح اقتصادی به ویژه ارز ترجیحی، مسیر اقدام صلح جویانه انرژی هسته‌ای و نیز توجه به زیر ساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی از دیگر خدمات دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه