English

نشست بصیرتی تحلیل مسائل سیاسی اجتماعی روز برگزار شد

نشست بصیرتی تحلیل مسائل سیاسی اجتماعی روز با حضور سردار حاج محمد اسماعیل کوثری نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران و رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح حوادث اخیر در مسجد بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

نشست بصیرتی تحلیل مسائل سیاسی اجتماعی روز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران و رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در این نشست، به مرور حوادث انقلاب اسلامی از زمان شروع آن تا زمانی که به نتیجه رسید،پرداخت‌.

سردار محمد اسماعیل کوثری، دو مورد آگاهی و مطالبه مردمی و رهبری امام خمینی (ره) را در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) عامل اصلی و مهم عنوان کرد و گفت: این انقلاب با وجود همه کمبودها و دشمنی ها فضا را برای جوانان و پیشرفت آنها فراهم نموده است.

وی به شهید طهرانی مقدم و تلاش و همت والای ایشان در ساخت موشک و به نتیجه رساندن آن اشاره کرد و اظهار داشت: این حکومت، حکومت برادری هست و باید در چهارچوب قانون حرکت و مطالبه داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس اسلامی با اشاره باینکه امنیت مردم و کشور در اولویت تمام برنامه ها است، خاطر نشان کرد: ما همه در یک کشتی نشسته ایم اگر کسی بخواهد کشتی را سوراخ کند اجازه نمی دهیم. همه باید کاری کنیم کشتی انقلاب همیشه سالم و زنده باشد تا به اهداف بلند خود برسیم.

وی با بیان اینکه باید کشور را براساس تفکر و فرهنگ خودمان جلو ببریم، گفت:حقیقت این است کشورهای بیگانه نمی خواهند ایران قوی داشته باشیم و مانع پبشرفت کشورمان می شوند.

در ادامه مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه در این نشست، گزارش مختصری از عملکرد نهاد در ایام اغتشاشات بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابن علی، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی دومین دانشگاه کشور در برگزاری کرسی آزاد اندیشی در ایام اغتشاشات بوده است، اظهار داشت: این امر نشان از اهل گفتگو بودن دانشجویان این دانشگاه دارد.

به گزارش موج؛ نمایندگان تشکل های انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و هیات دانشجویی دانشگاه نیز در ادامه نشست، به بیان سوالات خود پرداختند و همچنین خواستار ادامه این نشست ها در دانشگاه شدند.

نشست بصیرتی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه