English

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری:

باید انتقام جدی و خشنی از جنایت ایذه گرفته شود/فاجعه ایذه بیانگر وحشی گری دشمنان ما است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند گرفته شود تا فکر نکنند هر غلطی را می توانند انجام دهند.

باید انتقام جدی و خشنی از جنایت ایذه گرفته شود/فاجعه ایذه بیانگر وحشی گری دشمنان ما است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام و المسلیمن محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت حادثه تروریستی ایذه و شهادت هفت نفر از مردم این شهر، اظهارکرد: امیدوارم خدا این شهدای مظلوم، این جوانان و این کودک خرسال را که در این حادثه به شهادت رسیدند، با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده آن ها صبر عنایت کند. ان شااءلله خداون به مجروحان این حادثه نیز شفای عاجل و صحت کامل عنایت بفرماید.

وی ادامه داد: این فاجعه که در ایذه اتفاق افتاد همانند فاجعه های دیگر بیانگر اوج وحشی گری دشمنان ما است، به این معنا که دشمنان از جنس داعش و منافقین و از خدا بیخبر هیچ حد و مرزی از نظر انسانیت و بشری را رعایت نمی کنند و موظف هستند که ماهیت خشن اربابان خود را نشان دهند. بنابراین بحث اغتشاش و حتی براندازی نظام مطرح نیست و آنچه برای دشمن مطرح است انتقام گرفتن از ملت ایران است زیرا ملت ایران از نظر آمریکا و اسراییل مقصر اصلی است؛ ملتی که ۴۴ سال پای امام و مقام معظم رهبری، اسلام، آزادی و استقلال خود ایستاد تا شخصیت بین المللی، کرامت و عزت خود را حفظ کنند از نظر استکبار گناهکار بوده و مجرم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس چنین مواقعی نباید انتظار داشته باشیم که کمیسون های حقوق بشر و سازمان های بین المللی این اقدامات را محکوم کنند زیرا همه آن ها سر و ته یک کرباس و همه وابسته استکبار جهانی هستند.

وی تاکید کرد: همچنین ما ملت ایران تمام اقوام، قشرها و سلیقه های سیاسی باید امت واحده باشیم و باید دست هم را بفشاریم و قطعا در این صورت است که ملت ایران می تواند بر دشمنان وحشی خود پیروز شود و قطعا توطئه ای که دشمنان اسلام و ایران برای ملت ایران تدارک دیدند همچون توطئه های دیگر به برکت وحدت و حرکت پشت سر رهبری خنثی خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: دشمن باید بداند که با این جنایت ها و خونریزی ها ملت ایران هرگز سست نمی شود، بلکه روز به روز استحکام بیشتری پیدا می کند و عزم و جزم آن نیز راسخ تر می شود. بنابراین دشمن به فکر دیگری باشد و بساط خود را جمع کند زیرا ملت ایران ملتی نیست که بخواهد باج دهد، تسلیم شود و عقب نشینی کند.

وی گفت: درخواست من از دستگاه های امنیتی و انتظامی این است که افراد جنایتکار و کسانی که پشت پرده برنامه ریزی می کنند را از سوراخ هایشان بیرون آورده و به اشد مجازات برسانند. دیگر از صبر، لطف و عطوفت گذشته است و ملت ایران صبر و عطوفت را نمی پذیرد و باید انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند گرفته شود تا فکر نکنند هر غلطی را می توانند انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه