English

فرمانده انتظامی خوزستان:

اقدام تروریستی در ایذه نشان از ضعف و کینه‌توزی دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: جنایت تلخ و خونین تروریستی که معاندین و بدخواهان نظام اسلامی، طراحی و توسط مزدوران آنها اجرا شد، نشانه عمق ناتوانی، کینه توزی و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اقدام تروریستی در ایذه نشان از ضعف و کینه‌توزی دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان  روز پنجشنبه در بیانیه‌ای در پی حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزود: وقوع جنایت تروریستی و تیراندازی توسط گروهی مسلح با سوء استفاده از التهاب ایجاد شده به سمت هموطنان و نیروهای امنیتی موجب تاسف و تاثر بسیار شد.

وی با بیان اینکه خباثت آنها در این جنایت تروریستی در هدف قرار دادن مردم بی‌گناه بیش از پیش نمایان شد، ادامه داد: دشمنان باید بدانند چنین اقدامات بزدلانه‌ای به استحکام درونی، انسجام مردمی و محکم تر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا آبیاری شده است، منتج می‌شود و عزم ملت را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی صد چندان می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، مردم شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان شفای عاجل و کامل خواستار شد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و افزود: با قاطعیت، اقتدار و جدیت دوشادوش سایر نهادهای امنیتی و قضائی نسبت به شناسایی و مجازات همه طراحان و عاملان این جنایت ددمنشانه به سرعت اقدام کرده و پاسخ دندان شکنی به ایادی این حمله تروریستی خواهیم داد.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتورسوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه