English

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در گتوند

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در گتوند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی شهرستان گتوند بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت در برخی مناطق، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان آبادان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی موفق شدند اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ ابدالی فرد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند، گفت: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، یک دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح کلانشنیکف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گتوند ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

گتوند در شمال خوزستان واقع است.

اعضای باند چهار نفره سارقان در مسجدسلیمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منزل با هفت فقره سرقت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حمید رضا بهاروند افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مسجد سلیمان با انجام کار اطلاعاتی، هویت اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در همین ارتباط یک مالخر را نیز شناسایی کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیسی به هفت فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهشان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ بهاروند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه