English

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام:

با سرویس های متخلف مدارس برخورد قانونی می شود

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت :سرویس های مدارسی که خودروی آنها ازلحاظ امنیت وسلامت مورد تایید راهنمایی ورانندگی نباشند و فاقد معاینه فنی باشند برخوردی جدی می شود.

با سرویس های متخلف مدارس برخورد قانونی می شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ علی احمد شاهوردی گفت: ما جان دانش آموزان و شهروندانی که ازسرویس های مختلف برای جابجایی خوددرسطح استان استفاده میکنند مهم میدانیم ، چرا که خودروهایی که شهروندان ازآن برای سرویس های مدارس استفاده میکنند باید ازهمه لحاظ یعنی فنی وسلامت برخودرارباشند تا خدایی نخواسته باعث تصادفات ومشکلاتی برای آنها به وجود نیاورد.

وی اضافه کرد: پلیس تمهیدات لازم را در خصوص سهولت دررفت وآمد دانش آموزانی که ازسرویس مدارس استفاده میکنند اندیشیده است تا دانش آموزان دچارمشکل وسردرگمی نشوند و بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از خودروهای سرویس استفاده کنند .

 سرهنگ شاهوردی تصریح کرد: ازابتدای مهرماه با استقرار همکاران در جاهایی که ترافیک بیشتر دارد طرح تسهیل رفت امد خودروها وسرویس های مدارس را انجام می دهیم.

وی بیان کرد: رانندگانی که بیشتر از ظرفیت خودروخود اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند خلاف قانون مقررات راهنمایی ورانندگی محسوب می شود که درصورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

سرهنگ شاهوردی در ادامه به دوربین هایی که درسطح شهر نصب شده اند اشاره وتصریح کرد : ازاین دوربین ها برای خلافی هایی که منجر به تصادفات می شوند ازآنها استفاده می شود وبرای نصب دوربین هایی که خلافی را ثبت می کنند با شهرداری هماهنگی های لازم صورت گرفته که درصورت تحقق آن این مهم هم اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی در بخش دیگری از سخنان اش به نبود جای پارک خودروها در سطح شهر ایلام اشاره کرد و گفت :بیشتر شهروندان ورانندگان ازنبود پارکینگ عمومی درسطح استان گله مند هستند ونبود پارکینگ طبقاتی باعث شده که ترافیک بسیار سنگین درسطح شهر ایجادشود که با هماهنگی وجلساتی که با شهرداری وبا حضوراستاندارودیگر نهادهای زیربط برگزار شده قول های مساعدی مبنی بر ایجاد پارکینگ طبقاتی درسطح شهر در آینده نزدیک داده شده واین مشکل اساسی به طورحتم حل می شود وشهروندان مستحق چنین امکاناتی هستند.

وی درپایان از مردم خواست که مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند وتا حدامکان ازوسایل شخصی استفاده نکنند وبرای جابجایی خودازوسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا شاهد بارترافیکی درسطح شهرمان نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه