English

خبر خوش برای رانندگان سرویس مدارس یزد؛

اختصاص تسهیلات ویژه برای ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از اختصاص تسهیلات ویژه برای ثبت نام رانندگان سرویس مدارس خبر داد.

اختصاص تسهیلات ویژه برای ثبت نام رانندگان سرویس مدارس
به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد خبر داد: ارائه تسهیلات متنوع شامل گاز سوز شدن خودروهای سرویس مدارس با نرخ دولتی، اختصاص مابه التفاوت سهمیه سوخت بنزینی و نیز پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به رانندگان سرویس مدارس از جمله مشوق های سرویس‌های مدارس در یزد است.

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری از ادامه مهلت ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در یزد خبر داد و گفت: رانندگان متقاضی پس از ثبت نام در سامانه سرویس مدارس باید به سازمان حمل و نقل مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک مورد نیاز و تائید صلاحیت مشغول فعالیت شوند.

وی اضافه کرد: امسال دولت تسهیلات ویژه ای از جمله اختصاص ما به التفاوت سهمیه سوخت بنزین و نیز اختصاص یارانه دوگانه سوز نمودن خودروهای سرویس مدارس هم چنین پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه در دو مرحله در نظر گرفته است.
فعالی گفت: رانندگان داوطلب برای فعالیت در حوزه حمل و نقل میتوانند پس از ثبت نام، تایید صلاحیت و شروع فعالیت خود در این حوزه از تسهیلات ویژه دولت و سازمان در این زمینه استفاده نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه