English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده تاکید کرد؛

روحانیون مهارت ارتباط با جوانان را تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ارتقاء و تقویت مهارت‌های یک روحانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تقویت مهارت ارتباط با جوانان، تبلیغ و مدیریت فرهنگی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

روحانیون مهارت ارتباط با جوانان را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در آئین افتتاحیه طرح تربیتی امین هرمزگان که به میزبانی میناب برگزارشد روحانیون را پاسبان مرزهای دین در جامعه دانست و اظهارداشت: روحانیون باید بدون هیچ توقعی، برای موفقیت اسلام، جوانان و جامعه تلاش کنند. 

وی با اشاره به وجود طبیب دوار در گذشته، عنوان کرد: روحایون نیز باید مانند طبیب دوار اقدام به حضور در مناطق مختلف و انجام طبابت روح کنند که حضور روحانیون مختلف در سراسر هرمزگان برای انجام فعالیت‌ تبلیغی از این دست اقدام است. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر این نکته که برخی از بسترهای انجام وظایف روحانیون فراهم شده است، ابراز کرد: ارتقاء و تقویت مهارت‌های یک روحانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تقویت مهارت ارتباط با جوانان، تبلیغ و مدیریت فرهنگی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت طلاب، خاطرنشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت باید برای طلاب در مجموعه آموزش و پرورش الزامی شود؛ چراکه که طلاب و روحانیون مستقر در مجموعه‌های آموزشی باید به صورت مستمر پاسخگوی سوالات و شبهات به‌روز جامعه باشند و جنس سوالات در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و بصیریتی نیز هر ساله تغییر می‌کنند و جدید می‌شوند. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هماهنگی میان طلاب و روحانیون  گفت: طلاب مشغول در مدارس باید جلسات مختلفی برای انجام هماهنگی، برنامه‌ریزی، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و بیان چالش‌ها برگزار کنند تا شاهد برگزاری یک حرکت منسجم و قوی توسط طلاب و روحانیون باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه