English

ساماندهی قایق های تفریحی بدون هویت کیش آغاز شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی قایق‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ‌های دریایی جزیره کیش با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی آغاز شده است.

ساماندهی قایق های تفریحی بدون هویت کیش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی امامدادی مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش اظهار داشت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی و تفریحی قایق های بدون هویت با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی با هدف  تسهیل در فرآیند بازرسی و ثبت شناورها و حذف تردد مالکان به مرکز استان در اداره بنادر و دریانوردی کیش از روز شنبه 14 آبان ماه آغاز شد.

وی در ادامه گفت: این اقدام در جهت رفع موانع احراز شرایط مالکیت شناورهای فعال متناسب با آیین نامه اجرایی ماده 28 قانون دریایی ایران و دریافت مجوزهای لازم برای ثبت 250 فروند قایق‌های تفریحی زیر مجموعه کلوپ‌های دریایی کیش و در راستای اجرای دستور العمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب‌های داخلی و سرزمینی کشور انجام می شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش افزود: با توجه به استقرار تیم صدور تا پایان هفته جاری تا 25 آبان در این اداره از صاحبان شناورها جهت حضور و تکمیل فرآیند ثبت به همراه گواهینامه ایمنی صادر شده توسط موسسات رده بندی به محل این اداره مراجعه و از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

به گفته امامدادی، با ثبت این قایق‌ها در سامانه جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و دریافت شماره ثبت دائم مشکل تخصیص و دریافت سوخت این شناورها نیز مرتفع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه