English

فرماندار اصفهان:

ارتباط با مردم را باید بیش از پیش تقویت کنیم

فرماندار اصفهان بیان داشت: ارتباط با مردم را باید بیش از پیش تقویت کنیم.

 ارتباط با مردم را باید بیش از پیش تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی احمدی در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف با حضور در مدرسه استقلال روستای جیلان آباد با جمع کثیری از اهالی روستاهای قهاب جنوبی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

وی در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار شد، بالغ بر ۲۰۰ نفر از ساکنین روستاهای قهاب جنوبی با مراجعه حضوری، درخواست های خود را مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

احمدی بر اهمیت گفتگو با مردم و آگاهی آنان از مشکلات موجود تأکید کرد و افزود: مردم بایستی مشکلات ناشی از تحریم ها و سوء مدیریت ها و همچنین اولویت های دولت را بدانند؛ چراکه یکی از چالش های ما عدم آگاهی دقیق مردم از فرآیند قانونی اقداماتی است که انجام می دهند.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لذت خدمت به مردم، افزایش آگاهی و شناخت نسبت به مشکلات مردم و امیدوار شدن آنها، ازجمله اثرات حضور مدیران و مسئولان شهرستان در شهرها و روستاهای شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم است.

فرمانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه