English

فرماندار اصفهان:

دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان برنامه زمان بندی شده دارد

فرماندار اصفهان گفت:دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه ای زمان بندی شده است.

دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان برنامه زمان بندی شده دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی احمدی در نشستی با اعضای شورای اداری شهرستان، بیان کرد: ما بایستی قوانین و مقررات را بخوبی اجرا و از نهایت انعطاف های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم.

وی افزود: ما انتظار داریم دستگاه های اجرایی به شرق اصفهان (شهرها و روستاهای بخش مرکزی) بالاخص شهر زیار و برخی از روستاها توجه ویژه ای داشته باشند و راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بیابند و در راستای رفع آنها بکوشند.

این مقام مسئول اظهار داشت: بررسی و ارائه راهکارهای قانونی پیرامون استخرها، چاه های آب و الزامات قانونی موجود، به عنوان یکی از مسائل مردم این منطقه است که می تواند الگویی برای دیگر شهرستان های شرق اصفهان باشد.

وی تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه ای زمان بندی شده است و گام های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که انشاء ا… در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

احمدی افزود: کارگروهی تحت عنوان عمران روستایی با محوریت دستگاه های اجرایی، شورای بخش، شورای روستا و دهیار تشکیل و مسائل و مشکلات عمرانی روستاها بررسی و پیگیری گردد.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: باتوجه به اینکه مردم شهرستان اطلاعات دقیقی از اجرای برخی پروژه های مهم شهرستان ندارند لذا دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی نسبت به اطلاع رسانی کامل در خصوص پروژه های اجرا شده و یا در دست اجرا اقدام نمایند.

فرمانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه