English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

«طرح یاریگران زندگی» در ۲۰۶۰ مدرسه استان در حال اجرا است

معاون پرورشی و فرهنگی در مراسم ویژه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح در دو هزار و 60 مدرسه در سراسر استان در حال اجرا است ضمن اینکه «خانه یاریگران زندگی» هم طی همین هفته افتتاح خواهد شد.

«طرح یاریگران زندگی» در 2060 مدرسه استان در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی شمس ناتری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش مازندران در مراسم ویژه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ضمن قدردانی از برنامه ویژه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: مدارس حتماً در برنامه‌های خود پیوست فرهنگی و تربیتی داشته باشند و برای این کار از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنند.

وی به طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در دو هزار و 60 مدرسه در سراسر استان در حال اجرا است ضمن اینکه «خانه یاریگران زندگی» هم طی همین هفته افتتاح خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش مازندران از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و خانواده‌های دانش‌آموزان و همه افرادی که در این مسیر با دستگاه تعلیم و تربیت استان همکاری دارند، قدردانی کرد و سپس زنگ مبارزه با مواد مخدر توسط مسئولان حاضر به صدا در آمد.

گفتنی است از 22 تا 28 آبان در تقویم مناسبت‌های جمهوری اسلامی، هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نام دارد و اداره‌کل آموزش و پرورش استان با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری‌ها برنامه‌های متنوعی برای افزایش آگاهی از خطرات اعتیاد در مدارس اجرا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه