English

دستگیری عوامل فعال یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: عوامل دست اندرکار و فعال در یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شیراز بازداشت شدند.

دستگیری عوامل فعال یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت السلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه فعالیت‌های اغتشاشگران زمینه تحرکات مخرب و ناامن کننده گروه های تروریستی را افزایش داده است، گفت: ظهر امروز یک کارگاه ساخت بمب‎های دست ساز و مواد منفجره در شیراز کشف و دو نفر ازعوامل فعال آن با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستور قضایی بازداشت شدند.

حجت السلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی و ضابطین هوشیارتر و بیدارتر از همیشه حافظ امنیت و پاسدار آرامش مردم هستند گفت: عوامل ضد امنیتی دستگیر شده در این کارگاه قصد ایجاد عملیات های ایذایی در شیراز و همزمان با تجمعات و فراخوان های اغتشاشگران داشتند.

رئیس کل دادگستری استان اقلام کشف شده از بازداشت شدگان را شامل مقادیری مواد منفجره همراه با چاشنی‎های انفجاری، کوکتل مولوتف، سلاح گرم کمری و سلاح سرد عنوان کرد و افزود: در صورت استفاده این افراد از مواد انفجاری کشف شده بی تردید تلافات جانی و مالی بسیاری را بر جای می‎گذاشت که با رصد به موقع اطلاعاتی و شناسایی دقیق موقعیت و حوزه فعالیت این افراد و دستگیری آنان قصد شوم و شیطانی آنان خنثی شد.

افراد مذکور با قرار بازداشت جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی ابعاد احتمالی دیگر در اختیار ضابطین قضایی در اداره کل اطلاعات استان فارس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه