English

اصغر گلستانی خبرداد؛

اختصاص دو هزارو ۲۰۰ واحد مسکن به مددجویان روستایی در هرمزگان

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان از اختصاص دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکن با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی خبر داد.

اختصاص دو هزارو 200 واحد مسکن به مددجویان روستایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اصغر گلستانی مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: تامین مسکن و سرپناه امن برای خانواده های نیازمند یکی از برنامه های مهم برای توانمند سازی مددجویان می باشد که درهمین راستا امسال احداث دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای خانواده تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی اختصاص داده شده است.

وی افزود: این تعداد واحد مسکن در قالب تفاهم نامه جداگانه و مشترک فی مابین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت نفت آفتاب، گروه صنعتی گلرنگ و موسسه خیریه اشرف الانبیا با کمیته امداد منعقد شده است.

گلستانی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکن ۵۰ مترمربع می باشد، بیان کرد: برای احداث این تعداد مسکن بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است که مبلغ ۲۶۴ میلیارد تومان از منابع کمیته امداد و ۳۹۶ میلیارد تومان از هم افزایی سازمان در قالب تفاهم نامه تامین می شود.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای شروع احداث تا کنون ۳۶۰ واحد تکمیل و به خانواده های معزز تحویل داده شده است تصریح کرد: امیدواریم تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ این واحد های مسکن احداث وبه خانواده های تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی اهدا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه