English

با برنامه ریزی و اجرای آموزش های مناسب؛

تلاش همه جانبه در جهت ارتقاء سطح توانمندسازی نیروی انسانی

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم یکی از اهداف مهم و اساسی این شرکت در بخش فراورش گاز طبیعی در سطح صنعت گاز کشور را غنی‌سازی منابع انسانی برشمرد.

تلاش همه جانبه در جهت ارتقاء سطح توانمندسازی نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم اظهارداشت: برای رسیدن به نیروهایی کارآمد باید مدیران و مسئولین بخش های مختلف با برنامه ریزی مناسب در راستای توانمندسازی نیروهای زیرمجموعه خود تلاش کنند.

وی افزود: به همین جهت بایستی برنامه آموزش و ارزیابی نیروی انسانی در طو ل خدمت تمامی مدیران و کارکنان شاغل در رده‌های مختلف پالایشگاه گاز سرخون در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم نیروهای زیرمجموعه خود را توانمند کنیم.

پروین با اشاره به اینکه باید با همت و تلاش مدیریت و کارکنان توانمند سازمان خود را در جایگاهی قرار دهیم که همیشه در سطح صنعت نفت و گاز کشور سرآمد بوده، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با آموزش و یادگیری در تمامی سطوح سازمان، نسبت به ارتقای سطح آگاهی و دانش کارکنان در بخش های مختلف سازمان برنامه ریزی داشته باشیم تا اینکه بتوانیم با تلاش بی‌شائبه و شبانه‌روزی به شرایط استقرار و تثبیت جایگاه نظام نوآوری در زنجیره ارزش و تحقق فعالیت‌های شرکت دست پیدا کنیم.

به گفته سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، از این پس همدلی، هم‌فکری و ایده‌های نو از واحدها و کمیته های تعالی این شرکت را در رستای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان خواستار بوده و امیدواریم شرایط متفاوت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم را یک سان کرده و به گونه‌ای حرکت کنیم که رضایت مردم و بالاخص نیروی انسانی شاغل در این شرکت را جلب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه