English

شهردار بهارستان خبر داد؛

آغاز ساخت بیمارستان شهر بهارستان در ۲۲ بهمن ماه

شهردار بهارستان از آغاز ساخت بیمارستان شهر بهارستان در 22 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

آغاز ساخت بیمارستان شهر بهارستان در 22 بهمن ماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتباط با ساخت بیمارستان در شهر بهارستان بیان داشت: زمین و مراحل ساخت بیمارستان مشخص شده است و در آینده نزدیک کلنگ زنی می‌شود.

شبانی با بیان این که یکی از بزرگترین مشکلات بهارستان در حوزه حمل و نقل عمومی بوده است، گفت: با مساعدت و کمک و مسئولین ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بهارستان افزوده می‌شود.

وی با اشاره باینکه کمبود ناوگان اتوبوسرانی و فرسودگی بالا دلیل اصلی مشکل در حوزه حمل و نقل بود، افزود: از آغازین روزهای خدمتم در این شهر، مسئله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.

 این مقام مسئول ادامه داد: خرید اتوبوس‌های جدید به صورت یارانه ای و با پرداخت بخشی از هزینه های آن توسط دولت محترم، شهرداری بهارستان و شرکت عمران بهارستان انجام شده است.

افزوده شدن۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بهارستان

شهردار بهارستان با اشاره به خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید بیان کرد: هر کدام از این اتوبوس ها به ارزش ۵۱ میلیارد ریال  و جمعا به ارزش  ۱۵۳۰ میلیارد ریال خریداری گردید و هزینه های مربوطه نیز به صورت کامل  پرداخت گردید و به زودی این اتوبوس‌ها تحویل سازمان حمل و نقل شهرداری بهارستان می شود.

شبانی گفت: در حوزه شهر سازی در شهر بهارستان طرح جامع شهرسازی در اسفند ۱۳۹۹ مصوب شد اما این طرح دارای ایراداتی بود که در طول یک سال گذشته این ایرادات برطرف گردید.

وی در خصوص طرح های گردشگری در شهر بهارستان توضیح داد: در حوزه تفریحی تنها به دریاچه زیتون اکتفا شده است، اما شهرداری ساخت یک گذر فرهنگی و گردشگری و پیاده راه در امتداد خیابان ولیعصر در تقاطع بلوار بهشت را در دستور کار دارد که به زودی این طرح اجرا می‌شود‌.

شهردار بهارستان ادامه داد:همچنین آغاز به کار تورهای تفریحی برای پارک ملی کلاه‌قاضی با همکاری سازمان محیط زیست برای توسعه گردشگری شهر بهارستان در دست بررسی می باشد.

تعریض خیابان الفت میانی تا پایان سال جاری

این مقام مسئول در ارتباط با دیگر اقدامات انجام شده در شهر بهارستان گفت: تعریض خیابان الفت میانی است که مجوز آن نیز گرفته شده است که امیدواریم تا پایان امسال عملیاتی شود.

شبانی ادامه داد:برای تعریض خیابان الفت  که باعث بوجود آمدن مشکلات ترافیکی برای شهروندان شده بود 5 میلییارد و 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در شهر با توجه به گلایه شهروندان نسبت به بافت فرسوده میدان ولیعصر است که برای بازسازی ساختمان بانک مسکن که در مجاورت این میدان قرار دارد، نقشه میدان آماده است و امیدوارم تا یک ماه آینده انجام شود.

شهردار بهارستان با بیان اینکه مرحله آزادسازی حاشیه خیابان ولیعصر جنوبی قسمت شرقی و تکمیل پیاده رو در مراحل پایانی است، گفت: برنامه شهرداری این است برای قسمت غربی خیابان نیز در سال آینده  این طرح را عملیاتی کند.

ساخت سینما در شهر بهارستان

این مقام مسئول  بیان کرد:با مساعدت هایی که شهرداری انجام داده است، به زودی سه سینما به ظرفیت شهر بهارستان اضافه می‌شود.

شبانی در ارتباط با ارزان اداره کردن شهر بهارستان اظهار داشت: در ارتباط با جمع‌ آوری زباله  و رفت و روب شهری بودجه خدمات شهری در سال گذشته 21 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است اما امسال با قراردادی که با شرکتی از خود شهرداری منعقد شده است این مبلغ قرارداد با وجود افزایش هزینه‌ها تقریبا ثابت مانده و افزایشی نداشته است.

شهردار بهارستان با اشاره به صدور 3 هزار و پنجاه پروانه ساخت برای طرح نهضت ملی مسکن در بهارستان گفت: زمین‌های لازم برای این طرح تخصیص یافته و امیدوار هستیم این طرح به زودی عملیاتی گردد.

شهرداری بهارستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه