English

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری بهارستان تقدیم شورای شهر شد

بحیرایی شهردار شهربهارستان بودجه پیشنهادی سال 98 را تقدیم شورای اسلامی نمود.

بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری بهارستان تقدیم شورای شهر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، شهردار بهارستان گفت: بودجه پیشنهادی سال 98 شهربهارستان 62/800/000/000 میلیارد تومان می باشد که بر اساس جلسات تخصصی در حوزه های مختلف شهری برسی و آماده شده شده است که 60درصد آن جهت هزینه های جاری و خدماتی و 40 درصد آن جهت ساخت و اتمام پروژه های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

بحیرایی در ادامه افزود: بودجه سال 98 نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته که این افزایش بودجه  در بخش خدمات شهری و بوده و  علت آن گرانی قطعات و ادوات استهلاکی  در بخش نور پردازی و سیمای شهری و اضافه شدن سازمان خدمات اتشنشانی شهر بهارستان  در حوزه خدمات شهری می باشد.

وی با شاره به بودجه پیشنهادی در بخش عمرانی اذعان داشت، با تصویب بودجه سال 98  و ابلاغ آن توسط شورای اسلامی میتوانیم پروژه های نیمه تمام همچون باغ بانوان و فرهنگسرای شهر را تا پایان نیمه اول سال 98 به اتمام برسانیم.

شهردار بهارستان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ، در سال آینده نیز تمامی تجهزات و ادوات استفاده شده در  بخش خدماتی و عمرانی شهرداری بهارستان از کالاهای ایرانی خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه