English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حضور موثر خادمیاران امنیت بقاع متبرکه اصفهان را تامین کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حضور موثر و فعال خادم یاوران در بقاع متبرکه موجب گردید تا امنیت لازم و مصونیت این اماکن مقدسه همچنین محفوظ مانده شاهد آسیب و تعرضات اجتماعی نبودیم.

حضور موثر خادمیاران امنیت بقاع متبرکه اصفهان را تامین کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در آئین قرار دوازدهم اوقاف وامور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی به ویژه در امامزادگان باعث افتخار است، اظهار داشت: ایجاد بسترهای امن در جامعه را برای نیروی انتظامی تسهیل می‌نماید.

وی با بیان اینکه اصفهان شهر شهیدان و پایگاه انقلاب است، گفت: علیرغم اینکه کینه دشمن در فتنه اخیر بسیار سنگین بود اما در استان اصفهان خوشبختانه بستر امتی را داشتیم و علت آن نیز همدلی مردم استان و میزان دشمن شناسی آنها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در اصفهان کمترین آسیب را در فتنه اخیر داشتیم و از همکاری بسیج در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

سردار میرحیدری تاکید کرد: حضور موثر و فعال خادم یاوران در بقاع متبرکه موجب گردید تا امنیت لازم و مصونیت این اماکن مقدسه همچنین محفوظ مانده شاهد آسیب و تعرضات اجتماعی نبودیم که در این راستا از ادارات اوقاف استان اصفهان تقدیر و تشکر می نمائیم.

همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این آئین اظهار داشت: در این دوره از قرار دوازدهم میزبان مجاهدانی هستیم که همه موفقیت ها در سایه چتر امنیت و آرامش این عزیزان رقم می خورد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک ادامه داد: اداره کل اوقاف علاوه بر تدارک برنامه‌های معمول از قبیل ارائه خدمات اجتماعی تا از نقش برجسته مدافعان امنیت و مقتدران مظلوم به سهم خود تقدیر و تشکر نموده و دست و بازوان توانمند این عزیزان را ارج می‌نهیم.

فرمانده انتظامی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه