English

کلیه پرسنل ایثارگر پزشکی قانونی تبدیل وضعیت شدند

جلسه توسعه مدیریت و شورای اداری پزشکی قانونی کرمانشاه با حضور مسئولین بخشهای مختلف اداره کل برگزار شد.

کلیه پرسنل ایثارگر پزشکی قانونی تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در ابتدای جلسه امیریان مسئول امور کارکنان با بیان اینکه تمامی پرسنل ایثارگر اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تبدیل وضعیت شدند و چهار نفر از سهیمه ایثارگران نیز جذب شدند، توضیحات کامل در خصوص کمبودها و مشکلات بخش های مختلف را ارائه نمود.

درادامه دکتر پولادی، سرپرست معاونت پزشکی و آزمایشگاهی توضیحات کاملی در خصوص عملکرد بخشهای معاینات ، تشریح و کمیسیون پزشکی را ارائه نمود و گفت : در بخش کمیسیون پزشکی وضعیت مطلوب است و در بخش معاینات و تشریح نیز در در واحد تایپ با کمبود نیرو روبرو هستیم.

سپس مهندس نیکان تبار مسئول انفورماتیک نیز گفت: سرور اداره کل را از 2000 به 2019 و ویندوز تمام سیستمها از ویندوز 7 به ویندوز 10 ارتفاء داده شده است و تمامی مکاتبات از طریق CMS و سامانه ارسال می شود.

سلیمانی مسئول حفاظت نیز ضمن ارائه گزارشی از بازرسی های انجام شده ، نکات حفاظتی را جهت حاضرین در جلسه بیان نمود .

در ادامه نیز مسئولین بخشهای مختلف به بیان نظرات ، پیشنهادات و همچنین مشکلات موجود پرداختند .

در پایان دکتر خانی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوعان ، نکات لازم در این خصوص را بیان کرد و خواستار اجرای تمامی دستورالعمل ها شد . 

دکتر خانی گفت: پزشکی قانونی به عنوان یک نهاد خدمات رسان با سایر ادارت متفاوت است و همکاران با تمام توان در حال خدمت رسانی به ارباب رجوعان هستند .

دکتر خانی همچنین بر تلاش هر چه بیشتر همکاران جهت بهبود عملکرد تاکیید و همچنین دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات موجود را صادر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه