English

برنامه شهرداری قم برای مکانیزه کردن ۴ پل تا پایان سال

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توافقات انجام‌شده با شرکت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران تلاش می‌شود تا پایان سال 4 پل شهری مکانیزه شوند.

برنامه شهرداری قم برای مکانیزه کردن ۴ پل تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج قم ، حسین شعبان‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه شهرداری جهت مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده، اظهار داشت: سیاست شهرداری قم، توسعه پل‌های مکانیزه است، چراکه میزان استقبال از پل‌های سنتی مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حدفاصل بین میدان سپاه و بلوار عطاران به طول دو کیلومتر، استانداردهای لازم در نصب عابرین پیاده رعایت شده و امکان لازم برای افزایش پل در این محدوده کم منطقی نیست و علاوه بر این نصب پل‌های عابرین پیاده، مشکلاتی برای ساکنان و واحدهای تجاری دارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم آرام‌سازی ترافیک را جزو اولویت‌های مهم شهرداری قم دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون ۶۲ پل عابر پیاده در شهر قم فعال است که به دنبال مکانیزه کردن همه آن‌ها هستیم.

وی یادآور شد: با توافقات انجام‌شده با شرکت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران تلاش می‌شود تا پایان سال ۴ پل شهری مکانیزه شوند.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: برای مکانیزه کردن هر پل عابر پیاده اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان نیاز است که شهرداری برای به سرانجام رساندن آن‌ها از توان‌ بخش خصوصی استفاده خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه