English

۲ اخطار هواشناسی مبنی بر مه آلودگی و بارندگی در خوزستان صادر شد

اداره کل هواشناسی خوزستان روز شنبه در ۲ اطلاعیه جداگانه نسبت به وقوع پدیده مه و بارندگی در هفته جاری هشدار سطح نارنجی و زرد صادر کرد.

 ۲ اخطار هواشناسی مبنی بر مه آلودگی و بارندگی در خوزستان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در اطلاعیه هشدار سطح نارنجی آمده است: وقوع پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی از صبح دوشنبه هفته جاری تا اواسط وقت همان روز برای مناطق جنوبی و مرکزی خوزستان پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعیه هشدار سطح زرد هواشناسی خوزستان، با تاثیر سامانه بارشی و ابرناکی از اوایل وقت سه شنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و برخاستن گرد و غبار محلی و موقت در خوزستان قابل انتظار است که منطقه اثر بارندگی در نیمه جنوبی، جنوب شرق و شرق و به صورت نقطه ای در دیگر نقاط استان، و گرد و غبار موقت و محلی در مناطق مرکزی، جنوبی و جنوب غرب استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی تا روز دوشنبه جوی به نسبت پایدار را نشان می‌دهد که پدیده غالب در این مدت مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در مناطق جنوبی و ساحلی و مرکزی خوزستان خواهد بود.  

محمد سبزه زاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۹.۸ و دهدز با ۹.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۹.۵ و حداقل ۱۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه