English

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

ورود موتورسیکلت به میدان امام اصفهان ممنوع می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به زودی ورود موتور سیکلت به میدان امام (ره) با همکاری پلیس و دیگر نهادهای مسئول ممنوع می‌شود.

ورود موتورسیکلت به میدان امام  اصفهان ممنوع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان در دیدار با رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به معضل ورود موتورسیکلت به میدان امام (ره) و بازار بزرگ اصفهان اظهار کرد: یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان و کسبه از مدیریت شهری، ممانعت از ورود موتورسیکلت به محوطه تاریخی میدان امام (ره) است.

وی ادامه داد: شایسته است این مطالبه با همکاری پلیس راهور و دیگر نهادهای مسئول هرچه سریعتر عملیاتی شود.

 کلاهدوزان با بیان اینکه اعمال سیاست‌های محدودکننده برای کاهش استفاده از خودرو از اولویت‌های مدیریت شهری در حوزه ترافیک است، تصریح کرد: تبدیل خیابان سپاه به پیاده‌راه در راستای اجرای این سیاست‌ها بوده است و امیدواریم این طرح در سایر خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی امام خمینی(ره) نیز اجرایی شود.

این مقام مسئول به‌گره‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اشاره و تأکید کرد: مدیریت شهری تلاش ویژه‌ای برای حل این مشکلات دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اعلام نیاز پلیس راهور برای احداث ایستگاه پلیس در منطقه سه خاطرنشان‌کرد: شهرداری تمام تلاش خود را جهت اختصاص زمینی مناسب به این ایستگاه انجام می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه