English

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبر داد:

آزادسازی ۲۹۰۰ مترمربع از گلوگاه های منطقه ۳ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: 2900 مترمربع از گلوگاه های منطقه 3 شهرداری اصفهان در شش ماهه نخست امسال آزادسازی شد.

آزادسازی 2900 مترمربع از گلوگاه های منطقه 3 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین کارگر با اشاره به وجود 263 هکتار بافت فرسوده در منطقه سه شهر داری اصفهان گفت: دو هزار و 900 مترمربع از گلوگاه های منطقه در شش ماهه نخست امسال آزادسازی شد.

وی در مورد تکمیل پروژه ملی میدان امام علی(ع) اظهار کرد: آزادسازی طرح میدان جلوخان در دست اقدام است و آزادسازی بخش باقی مانده، بستگی به اتمام پروژه تجاری - اداری کمرزرین داشته تا با جابجایی طلافروشان آزادسازی عمده آن انجام شود.   

کارگر افزود: در 6 ماهه نخست سال 98 برای اجرای این بخش از طرح میدان امام علی(ع) بیش از هزار و 500 مترمربع آزادسازی با هزینه ای بالغ بر 77 میلیارد و 100 میلیون ریال انجام شده و امیدواریم مالکان این محدوده برای آزادسازی بخش باقی مانده همکاری لازم را داشته باشند.  

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر آزادسازی های سطح منطقه تصریح کرد: این منطقه با 263 هکتار بافت فرسوده ای دارای گلوگاه های زیادی است که علاوه بر عبور و مرور دشوار در این معابر، خدمت رسانی و امدادرسانی به شهروندان را نیز با مشکلاتی روبرو می کند. از این رو یکی از سیاست های مدیریت شهری حذف گلوگاه هاست که در این منطقه در شش ماهه نخست سال جاری مساحت بیش از دو هزار و 900 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 46 میلیارد و 525 میلیون ریال از گلوگاه ها آزادسازی شده است.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه